آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

مادرانگی های من

چهار سال تمام

1393/1/23 22:02
نویسنده : فروغ
674 بازدید
اشتراک گذاری

حالا دیگر چهار سالت هم تمام شد...چهار سال کامل...چهار سال را باهم گذراندیم  و به من به اندازه صد سال در کنار تو برزگ شدم. 

زندگی من بعد از آمدن تو بود که معنا گرفت...قبل ار تو هیچ نبود جز سیاهی و تیرگی..جز ابرهای حماقت که تمامی آسمان زندگی مرا پوشانده بود.

آری تو امدی هم چون قطره های باارن...مرا شستی و جانی دوباره به من دادی.

حالا چهار سال است که من با تو یاد گرفتم رندگی کنم...بخندم...گریه کنم و ببینم همه آنچه که تا به حال ندیده بودم.

ممنون که آمدی شکوفه بهاری من!

پی نوشت: خدایا دستهایت را میبوسم بخاطر غنچه ای که به من هدیه دادی. 

پسندها (1)

نظرات (3)

زینب
24 فروردین 93 15:41
چه لطیف بود دستهای خدا را بوسیدن... شاد باشید در کنار یکدیگر و سبز بمانید تا ابد
نیکو مامان محمد امیر
25 فروردین 93 1:36
سلام مامان دوباره خوبی ؟ سال نو مبارک تولد دختر نازنینمون هم مبارک
مامان سينا
25 فروردین 93 9:01
سلام فروغ جان تولد دختر گلت رو تبريك ميگم . همينطور سالگرد مادر شدنت را... سالهاي سال مادري كني عزيزم