آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

مادرانگی های من

گاوبازی

1391/6/5 0:22
نویسنده : فروغ
241 بازدید
اشتراک گذاری

امشب تلویزیون داشت برنامه گاوبازی پخش میکرد.همیشه از این برنامه متنفر بودم.من همین جوری که چشمم به تلویزیون بود غرق در افکار بودم که آخه ما آدم ها چرا از رنجوندن یه گاو وحشتزده و عصبانی که از ترس به تکاپو اومده لذت میبریم.

بعد دیدم که قضیه فقط به گاو ختم نمیشه.ما انسانها همیشه همین جوری بودیم. وقتی کسی رو میبینیم که ترسیده،یا وحشتزده شده سعی نمیکنیم آرومش کنیم فقط تحریکش میکنیم تا حالش بدتر بشه.

ماجرای درناکیه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه
5 شهریور 91 1:29
سلام مامانیه اتوسا کوچولو.وب تون عالیه عالی.من با ابن که مجردم ولی احساسات مادرانه ی عجیبی دارم بهم سر بزنید
زینب
5 شهریور 91 14:48
امان از دست ما ... آدم ها



واقعا زینب جون ماآدمها عجیب عجیبیم!!
سبينا
7 شهریور 91 9:40
چقدر زيبا گفتي.............واقعا همينه