آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مادرانگی های من

حماقتهای یک مادر

1391/11/26 17:07
نویسنده : فروغ
226 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوبه که هرازچندگاهی بشینی و خودتو کنکاش کنی...ببینی که چجور آدمی هستی و داری چی به بچه ات یاد میدی...منظورم از یاد دادن اون چیزی نیست که خودمون توی توهماتمون فکر میکنیم داریم یاد میدیم...چیزیه که بچه توی رفتار ما میبینه و بزرگترین معلمش هست.

اگه من مادر هزار بار هم شعار بدم ولی رفتار دیگه ای داشته باشم خوب مسلما بچه رفتار منو الگوی خودش میکنه،نه اون شعارهای پوچم رو!!!

خلاصه ما در راستای بهتر شدن که شاید بتوانیم قدمی خودمان را به پیش ببریم و از حماقت هایمان بکاهیم در صدد این برامدیم تا خودمان را بکنکاشیم!!!

خلاصه...

من کلا انسانی هستم تجمل گرا...عاشق زرق و برق دنیا هستم و در این راستا بس آدمی کوته فکر...این که میگم کوته فکر خیلی جدیه!!!(از اونجایی که تصمیم گرفتم کلا خودسانسوری نداشته باشم این رو عرض میکنم)

عاشق رخت لباس،عطر،لوازم منزل و کلا همه چیز...همه!!! 

ولی این روزها دارم فکر میکنم که من دارم به کودکم چی یاد میدم؟؟؟ظاهر بینی؟؟؟ قضاوت بر اساس ظاهر انسانها؟؟؟ اینکه درونشون رو فاکتور بگیریم و فقط بر اساس ظاهرشون قضاوت کنیم؟؟؟ یعنی هر کسی که شیک تر بهتر؟؟؟ یعنی دخترم فقط ظاهرت مهمه باطنت رو بی خیال؟؟؟ یعنی بند انگشتی مادر همینکه یه لباس مارکدار تنت باشه یعنی تو یک آدمی؟؟؟(آدم به معنای درست کلمه!!!)

این خیلی چیز بدیه...خیلی زیاد...خیلی زیاد از انسانیت دوره و من اولویتم برای اتوسا فقط انسان بودنشه ...نه نابغه و نه نخبه و نه تیزهوشان و....

اینکه آدم بتونه واقعا آدم باشه خیلی سخته و من دارم سعی میکنم یه نمور...فقط یه نمور در راستای این ادم بودن قدم برمیدارم...باشد که رستگار شوم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

طراح بنر لوگو ارم نشان .........
26 بهمن 91 17:18
سلام خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم فرزندتان همیشه سالم وخندان باشد تغییر هیدر بالای وبلاگ شما با عکس کودک دلبندتان عکس های کودک خود را برای ما بفرستید با کیفیت بالا باشد وسایز بزرگ هم باشد مشکلی ندارد در زود ترین زمان وکمترین زمان تحویل شما خواهیم داد مبلغ 2000هزارتومان و در یک روز تحویل خواهیم داد با اوردن ی مشتری برای ما شما فقط 1000تومان پرداخت کنید به وبلاگ من سر بزنید نظرات خود را هم برای ما بزارید موفق باشید سال نو را با بنر های اختصاصی سال نو با عکس کودک دلبند شما تجربه کنید جهت زیباسازی وبسایت و یا وبلاگ بنرهای تخصصی را به ما بسپارید عکس و انتخاب رنگ با شما ساخت بهترین و تخصصی ترین بنر با مابا کمترین قیمت و کمترین زمان طراحی انواع تقویم و زیباسازی وبلاگ خودرا به ما بسپارید جشن تولدی زیبارا با ما تجربه کنید طراحی انواع تم و گیفت هایی زیبا برای مهمان های شما بهترین هارا از ما بخواهید
زینب
27 بهمن 91 18:38
عاشق همین شجاعتت هستم... همین که چیزهایی رو که راجع به خودت فکر می کنی نوشتی خودش کلیه... من هنوز خیلی کار دارم تا اینطوری خودم رو زیر ذره بین ببرم... آفرین ...


مرسی عزیزم به خودم قول دادم خودسانسورس نکنم اخه!!
شیما مامان درینا
28 بهمن 91 9:21
همین شهامت گفتن بزرگترین درسیه که به آتوسای عزیز میدی . خیلی خوب بود مطمئنم که با همه کم و زیادی ها و ریز و درشت ها با این طرز فکر یه مادر نمونه ای . تبریک


مرسی عزیزم
ساجده
28 بهمن 91 11:25
خطای هاله ایی یه بحث روانشناسیه که پیشنهاد میکنم درباره اش مطالعه کنی بوستتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممممممم


تا حالا نشنیدم!!! حتما میرم میخونم دربارش مرسی
مامان سارا...(دردونه جون)
2 اسفند 91 18:39
هدف بزرگی داری عزیزم موفق باشی و به قول خودت انشالله رستگار شوی در این راه
الهه مامان یسنا
5 اسفند 91 22:53
میدونم که تو کنار این همه زرق و برق یه سر پر مغز داری که حواست به معنویات و تربیت دختر گلت هم هست. نگران نباش. چه عیبی داره که آدم خوش پوش باشه یا خونه زندگیش رو مد باشه مهم اینه که یادشون بدیم این چیزها همه چیز نیست نه؟


اره اینم حرفیه
مهر
12 اسفند 91 21:45
خیلی باید به خودت افتخار کنی...
تو واقعا خودت را خوب می بینی فروغ جان...
و اینکه واقعا زلالی...
من خوشحالم باهات دوستم!


مرسی عزیزم...منم از اشنایی و دوستی باهات خیلی خوشحالم