آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مادرانگی های من

و خدا میشنود همه دعاها

1392/3/22 22:00
نویسنده : فروغ
343 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان و همراهان همیشگی من...ای دیر یافته هایی که همیشه به این وبلاگ نا به سامان ما سر میزنید. امروز دست به دامان تک تک شما عزیزانم هستم تا برای یکی از عزیزترین انسانهای زندگیم دعا کنید.

لطفا دعا کنید برای کسی که خاطرش برای ما بی نهایت ارزشمند است و حدود دوسال است که با مریضی بدی دست به گریبان شده...دکترها جوابی ندارند و این گل زیبای زندگی ما پژمرده شده...در عمق ان چشم های زیبا غم عمیقی است و فقط این ما هستیم که میفهمیم ولی کاری از دستمان بر نمی آید جز دعا!!!

این مریضی تمام ابعاد زندگیش را به خطر انداخته و ما فقط نظاره گر هستیم...نظاره میکنیم همه این تلخی ها و دردها را...

دعا کنید که سخت محتاج است به دعای تک تک شما عزیزانم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

غزاله
22 خرداد 92 23:11
ایشالا به حق اقا امام حسین هر چه زودتر سلامت عزیزتون برمیگرده.ما هم دعا میکنیم.


محتاج دعاهاتون هستیم
زینب
23 خرداد 92 0:41
چه تلخ نوشتی فروغ عزیز نگرانم کردی... هر که هست و هر جا هست برایش سلامتی و شفا و شادی آرزو می کنم


مرسی زینب دعا کن براش
فاطی
23 خرداد 92 13:07
امیدوارم هر چه زودتر بهبهود یابند و دوباره زندگی کنند
دوست خوبم میخواستم بدونم در مورد مشکل اتوسا با غریبه چیکار کردید؟ من هم دچار این مشکلم اما شد ید تر و در همه مسایل اگر راه حلی پیدا کردید به من هم کمک کنید


مرسی عزیزم....توی پست قبلی جواب دادم نخوندید؟
فاطی
24 خرداد 92 11:27
چرا خوندم ممنونم







فاطی جان اگه میشه درباره دخترت بیشتر توضیح بده تا شاید بتونم کمکت کنم...چند سالشه؟ همه جا این اضطراب رو داره یا فقط در جاهای غریبه؟ در منزل اقوام چطوره؟ در منزل خودتون چی؟ ریشه ژنتیکی ممکنه داشته باشه؟ از نوزادی اینجوری بوده یا در برهه خاصی این حالت رو داره؟
نورا
24 خرداد 92 17:35
فروغ جان انشائ الله که شفای خودشون رو از خدا وند زود زود بگیرند خیلی ناراحت شدم ازخوندن نوشته امیدوارم که هیچ کس مریض نشه و اگرم شد زود خوب شه.



الهییییییییییی امین...ممنون
مارال
26 خرداد 92 12:40
عزیزم من همین الان خوندم و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی کاملش برگرده ....هیچ وقت نا امید نباش ..اگه قابل هم باشم دعا میکنم


مرسی