آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مادرانگی های من

هنر معمولی بودن!

1392/6/9 22:56
نویسنده : فروغ
317 بازدید
اشتراک گذاری

خوب بعد از مدت ها برگشتم ولی نه با دست پر!!! چیزی نه برای گفتن دارم نه چیزی برای نوشتن... خالی شده ام از همه همان دانسته های اندک!!!

خوب وقتی چیزی برای گفتن نداری پس بهتر است سکوت کنی...شاید در سکوت بتوانی چیزی بشنوی یا ببینی که تو را پر کند،شاید همین سکوت درسی است برای تو... راستی چرا اینقدر از سکوت میترسیم؟ چرا فکر میکنیم اگر همیشه حرفی نزنیم میگویند فلانی لال است...

این روزها نه کار خاصی میکنیم، نه چیز خاصی میخوانیم، نه جای خاصی میرویم.

این روزهایمان عجیب معمولی میگذرد...

خوب همین معمولی بودن هم هنری است...هنر معمولی بودن!!!

این روزها حتی بازیهایمان هم معمولی است... بازی های معمولی با دختر غیر معمولی :)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زینب
10 شهریور 92 17:15
معمولی بودن هم عالمی دارد ... لذتش را ببر ... عالی است


مرسی عزیزم
شیما مامان درینا
17 شهریور 92 11:49
خدا رو شکر که معمولی هستید خدا رو شکر که معمولی تنی سلامت دارید و معمولی روزگار میگذرونید
الهه مامان یسنا
19 شهریور 92 12:20
ما هم مثل شما معمولی میگذرانیم خوش باشید
نيكو مامان محمد امير
3 مهر 92 11:53
معمولي بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوستش ندارم اصلا همش دلم مي خواهد خاص باشم ولي نمي دانم چرا نيستمممممممم
پریسا
16 مهر 92 8:56
سالها پیش من هم از معمولی بودن فرار می کردم ولی وقتی خودم رو رها کردم در دل روزهای معمولی انگار بهتر دیدم و فکر کردم و...