آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مادرانگی های من

خوشبحال دختر میخک که میخندد به ناز

1391/7/12 22:27
نویسنده : فروغ
519 بازدید
اشتراک گذاری

خوشبحال آتوسا! 

 

ای روزها دخترک دندان موشی ما کشف جدیدی داشته است.کشفی بسیار مهم که همه ما بانوان روزی آن را کشف کرده ایم و لذتش را برده ایم.

 

کشف دخترک ما چیزی نیست جز پی بردن به مزایای دامن های چین دار که وقتی میچرخی کلی پف میکند!!!

حالا نازنین روی ما هر روز هزار بار پیراهن چیندار خود را میپوشد و هی میچرخد و به ما میگوید:" مادر ببین وقتی میچرخم میرم آسمون" البته این جمله با صدای خودش و لغات خودش بسی زیباتر است.

و ما مطمین هستیم که وقتی دخترکمان میچرخد و به قول خودش به آسمان میرسد حتما خدا را هم میبیند.

 

خوشبحال غنچه های نیمه باز!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه مامان یسنا
12 مهر 91 23:32
جونممممممممممممممممممم


مامان سارا ...(دردونه جون)
13 مهر 91 8:03
سلام فروغ جون
چقدر عقب بودم از پست هات . همشون را خوندم و لذت بردم.
چه كشف شيريني كرده آتوساي نازم
راستي اين عكس خودته؟

قربون عكس كوچولوييهاش بشم چه ناز و تپلي بوده

در مورد كتاب كار چيز خاصي نميشناسم ولي من يك سري كتاب هاي فرفره ( ميني نخ) را براش خريدم كه خوبه البته هنوز شروع نكردمشون ولي خيلي از مفاهيم را ياد ميده.

من بيشتر دوست دارم اين فعاليت ها را تو قالب بازي و كار ياد بگيره مخصوصا تو سنين زير سه سال




اره عزیزم عکس خودمه البته این مال جوونی هامه الان دیگه پیری شدم واسه خودم!
زینب
15 مهر 91 14:43
عزیزم. چه لذتی نهفته است در این دامن های پر چین خوشحالم که تجربه اش کرده ام و لذتش را برده ام برقص اتوسا جون بچرخ عزیزم که با خنده های شما در اوج آسمانیم
سبينا
16 مهر 91 11:59
اي ننه.............خيلي جالبه
ناناز
16 مهر 91 12:02
عکسی که تو این وبلاگ بی شک برای هر زنی بهشت و تو زمین تعبیر می کنه.
زهره
16 مهر 91 12:11
آتوسای من

خیلی دوست دارم خاله جون

انشالله لباس پفی عروسیتتتتتتت

ما هم کنارت باشیم و شاهد هر روز بزرگ شدنت باشیمم
شاد باشین فروغ و احمد و آتوسا جان


مرسی زهره جونم...فکر کن عروسی اتوسا من که باید از اول تا اخر گریه کنم
الیسا
24 مهر 91 23:22
سلام. پر از احساسه این عکس . زیباست گلم