آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

مادرانگی های من

مکالمات کودکانه

1391/7/19 21:06
نویسنده : فروغ
276 بازدید
اشتراک گذاری

آتوسا رو به دوستش:"دوست خوبم (این اصطلاح خیلی جدید دخترک بند انگشتی ماست) بیا اینجا بشین.

هانا:" نه من رو زمین نمیشینم"

آتوسا:" دوست خوبم برم برات صندلی بیارم؟"

هانا:"اره..."

آتوسا:" پس خودت برو بیار"

هانا :|

آتوسا :)

بعد هانا طفلکی رفت و صندلی کوچک آتوسا رو برای خودش آورد که بشینه روش...آتوسا هم بهش گفته" این ماله منه...نمیشه بشینی روش" بعد صندلی رو گرفت و خودش نشست.

هانا طفلک با مظلومی تمام گفت :"پس من کجا بشینم؟؟؟"

آتوسا هم جواب داد:" برم برات یه صندلی بیارم؟"

هانا:" اره...."

آتوسا :" پس خودت برو بیار"

دوباره هانا :|

آتوسا :))))))))))

و این دفعه من هم :))))))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب
20 مهر 91 14:43
مامان سارا...(دردونه جون)
22 مهر 91 18:14
عزییییییییزم
خیلی بامزه بود




مرسی عزیزم
بهناز(مامان بامداد)
24 مهر 91 12:28
عاشق این جواب دادن های دخملی هستم
زهره
24 مهر 91 12:43