آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

مادرانگی های من

تصویری از یک مادر

1392/4/22 22:14
نویسنده : فروغ
373 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار پری کوچک من نقاشی مادرش را کشیده بود. البته من که چیزی نفهمیدم از آن خطهای در هم و برهمی که روی صفحه بود ولی خودش میگفت که  مرا کشیده.قطعا همینطور بود.

خوب...مغر فندقی مرا چه به درک آنهمه عظمت...آنهمه بزرگی..

نازنین دخترکم میگفت:" مادر تو رو کشیدم با موهای فرفری!!!

و من که غرق در تعجب به خاطر موهای فرفری خودم بودم پرسیدم:" مگه موهای من فرفریه؟"

:" نه دیگه مادر...الان داری میری عروسی!"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب
23 تیر 92 22:32
کاش از نقاشی اش عکس گرفته بودی میذاشتی فروغ جون... خیلی حال میده دفعه اولی که بچه ت تو رو نقاشی می کنه نه؟


اخه زینب روی تخته وایت بردش کشیده بود بعدشم زودی پاکش کرد
مامان آرشیدا
1 مرداد 92 9:33
سلام مامان فروغ ،از وبلگ گردی رسیدم به شما،قلم خوبی داریو احساس لطیف .ماشالا دختر نازی داری که فکرکنم شباهتهائی به خورشید من داره درکت میکنم از قضایای آرایشگاه و دندونپزشکی فهمیدم وجه اشتراک دخترامون زیاده .امیدوارم بیشتر آشنا بشیم و از نظراتتون به عنوان یه مادر خلاق استفاده کنم .(با اجازه لینکتون کردم )


مرسی عزیزم خوش اومدی