آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

مادرانگی های من

نظرات (6)

مامی کوروش
20 خرداد 92 14:46
فروغ جان آرشیو وبت رو خوندم
نمی دونم چرا تابحال به وبت برخورد نکرده بودم ، لذت بردم از قلم روانت و کلی از سخنوری های دختر نازت ذوق کردم
از حالا به بعد طرفدار نوشته هاتم عزیزم



دوست عزیز خوش اومدی...خوشحالم از بودنت
زینب
21 خرداد 92 6:34
خیلی دلم برای این مو موشکی وروجک ناز تنگ شده


منم دلم براتون تنگیده اساسیییییییییییی
فهیمه و صدرا
21 خرداد 92 10:11
وای فروغ هم قشنگ مینویسی هم قشنگ عکس میگیری

ببوس دخترک نازت را


نوشته ها کار خودمه ولی عکس کار خواهرشوهره!
فاطی
21 خرداد 92 23:12
دوست عزیزم من مشکل اتوسا با غریبه ها رو توی مادر کافی خوندم من هم همین مشکل و حتی شدید تر رو در همه مسایل با دخترم دارممیخواستم ببینم شما تونستید راه حلی پیدا کنید به من هم کمک کنید


راستش من هنوز دنبال راه حل هستم....به شدت نگرانم چون اتوسا الان 3 سال و دو ماهشه و نباید اضطراب جدایی داشته باشه اگه به راه حلی رسیدم خبر میدم
شیما مامان درینا
22 خرداد 92 11:10
ای جانم بلاخره دیدم آتوسای شیرین زبون مو مشکی رو چه قدر نازه ماشالا عاشقشم


مرسی...شما لطف داری دوست عزیز
مامان سارا...(دردونه جون)
22 خرداد 92 13:07
سلاااااام
الهي قربون اين دخمل ناز و قشنگ بشم هزار ماشالله.

نوشته هت خيلي زيبا بود عزيزم لذت بردم از خوندنشون


مرسی عزیزم افتخار دادی به خدا خوشحال شدم