آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

مادرانگی های من

دنیای شیرین آتوسا

1392/8/26 15:04
نویسنده : فروغ
359 بازدید
اشتراک گذاری

با دخترکمان رفتیم کاخ نیاوران  که به خیال خودمان برگی از تاریخ را مرور کنیم..

آتوسا:" این جا کجاست مادر؟"

من:" اینجا کاخ شاهه"

آتوسا:" کاخ چیه؟"

من با حسی بی نظیر سرشار از اطلاعات تاریخی:" کاخ ،خونه شاهها بوده. شاه ها ادمهای خیلی بزرگی بودن"

آتوسا:" آهان...مثلا دایناسورها!!!"

 

رفته ایم خانه یکی از اقوام که به تازگی با هم نسبت فامیلی پیدا کرده ایم.فامیل جدیدمان دختری دارد 8 ساله که آتوسا در اتاق با ایشان سرگرم بازی بودند.

پگاه:" ماماااااااااااااااااااااان"

من:" چی شده پگاه جان؟"
پگاه:" آتوسا تو دفترم نقاشی میکشه"

من:" آتوسا جان ، دخترم توی دفتر پگاه نقاشی نکش"

آتوسا:" آخه مادر من خیلی کوچیکم...هیچی نمیفهمم!!!"

 

با دخترک مغز گردویی در راه سفر به تهرانینم...داریم با هم به منظره بیرون ماشین نگاه میکنیم.

آتوسا:" مادر کوه ها چجوری به دنیا میان؟ تخم میذارن یا بچه زا هستن؟"

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زینب
26 آبان 92 19:33
فسقلی بامزه خاله با این شیرین زبونی هاش.... خیلی بوسش کن . مواظب خودت هم باش عزیزم
الهه مامان یسنا
13 آذر 92 10:58
مارال
18 آذر 92 9:55
عاشق جواب دادن ها و منطق هاشم ....خیلی ماهه
فهيمه
29 آذر 92 20:10
جونم چه شيرين زبونه.
مامان سید امیرعباس
15 دی 92 17:38
جوابای جالبی میده خدا حفظش کنه به مام سر بزنید
مامان بهنود و بهناز
9 بهمن 92 13:18
اول تبریک بگم بهت با شیوه ی زیبای نگارشت بعد هم ببوس دختر گلت رو که اینقدر بانمک و فلفل زبونه ممنونم...شما لطف داری دوست عزیز