آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

مادرانگی های من

من و تو

1392/9/19 22:36
نویسنده : فروغ
255 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی ماه ها، یا بعضی روزها را انگار خدا از زمان ابدی خودش در بهشت جدا کرده و دو دستی به تو داده تا حالش را ببری!

این روزهای ما هم، از همان روزهاست...همان  روزهایی که دلت میخواهد یک نفس عمیق بکشی اشان و چنان در ریه هایت نگهش داری که تا سالها هم بتوانی با همان هوا خوش باشی.

همان روزهایی که برای خوشبختی ات هیچ چیز کم نداری. فقط دلت میخواهد این دوردانه خاتون منزلت را چنان بغل کنی که جزیی ار وجودش شوی. همان وجود فرشته ایی که اگر خوب بویش کنی هنوز بوی خدا را احساس میکنی. لابه لای همان موهای عرق کرده و همان گونه های سرخ که رگهایش را در زیر ّآن بوست مرمری میبینی میتوانی به همان بهشت برین و وعده داده شده برسی.

 

اری این روزهای ما هم از همان روزهاست...

روزهایی است فقط برای من و تو! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب
26 آذر 92 13:40
شادی و عشق تو لحظه لحظه زندگیتون جاری باشه دوستم شما هم همینظور دوست گلم
بی بی خانم
17 فروردین 93 8:05
سلام خوش به حالت قدر این لحظات رو بدون چون دیگه گیرشون نمی یاری.من هم با بچه ی اولم لحظه به لحظه زندگی کردم خیلی یادگاریها ازش دارم اون الان یه دختر بیست وچهار ساله است .اما با اومدن بچه های دیگم با لحظه بودن رو از دست دادم فشار کارهای خونه وشغل بیرون از خونه پدرم رو درآورد.افسوس.