آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

مادرانگی های من

دنیای شیرین اتوسا

1392/9/22 9:50
نویسنده : فروغ
317 بازدید
اشتراک گذاری

نشسته ایم و با دخترکمان بارل میسازیم...موسیقی بسیار لطسفی هم گوش میدهیم.

آتوسا:" مادر وقتی این اهنگ و گوش میدم قلبم کنده میشه"

من:" چرا عزیزم؟"

آتوسا:" اخه یاد خاطره شمال می افتم...یادته قلیون افتاد روی پای بابا؟ چقدر من ناراحت شدم.( این جمله را با بغض میگوید)

و من ماندم که چه بگویم در برابر این همه محبت!

 

در اشبزخانه سخت مشغول ظرف شدن هستیم که اتوسا وارد شد.

آتوسا:" مادر ...وقتی اینقدر خوب به حرفهای من گوش میدی و پوست صورتت هم اینقدر نرمه من اشک توی چشم هام جمع میشه"

من!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب
26 آذر 92 13:40
آتوسا با اون ظاهر جدیش من رو یاد اون کارتونه میندازه اسمش رو فراموش کردم ...ولی یک جمله معروف داشت ...کی بود که بهش می گفتند " پشت این ستاره حلبی اش قلبی از طلا داره"؟؟؟؟؟
فهيمه
29 آذر 92 20:07
خدا حفظش كنه نازنين رو براتون.منم دو تا گل پسر دارم .خوشحال ميشيم به ديدنمون بياين . مرسی حتما میام