آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

مادرانگی های من

دنیای شیرین اتوسا

1392/10/4 22:54
نویسنده : فروغ
352 بازدید
اشتراک گذاری

داریم با دخترمان که به امید خدا قرار است از دوردانه ای در بیاید و دودانه بشود کتاب میخوانیم...

آتوسا:" فرانکلین که با دوستاش فرق داره...چرا باهاشون دوسته؟"

من:" خوب به نظرت نباید با کسی که با ما فرق داره دوست بشیم؟"

آتوسا ":چرا باید بشیم...مثلا من با باران و دیانا فرق دارم...باران یکمی سیاه(منظور سبزه است) من سفیدم..."

من:" خوب دیانا چی؟ اون چه رنگیه"

آتوسا:" اونم سفیده"

من:" یعنی مثل تو؟ همرنگ تویه؟"

آتوسا:" نه...من سفید کم رنگم ولی اون سفید خیلی پررنگه!!!"( دیانا دوست عزیز اتوسا سفید و طلایی است)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب
5 دی 92 17:29
قربون این کمرنگ و پرنگت بشم... حالا این کم رنگ و پر رنگ برای دیانا هم قصه ای دارد..
فروغ
پاسخ
خیلی وقته ندیدمت...کلی حرف دارم برات