آتوساآتوسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

مادرانگی های من

وقتی سخنرانی میکنم

1392/9/22 9:45
نویسنده : فروغ
230 بازدید
اشتراک گذاری

دوچیر خیلی سرو صدا میکیند

خرده پول و خرده معلومات!          نبوتن

در مورد خود من به شخصه این حرف خیلی درست است. با همین خرده معلوماتم گاهی چنان غوغایی میکنم که هر کس نداند فکر میکند برای خودم کسی هستم! کاش یاد بگیرم بیشتر بشنوم تا بیشتر بگویم.

من همین جا از همه دوستانی که صادقانه به چرندیات بنده گوش میسپارند تشکر کرده و قول میدهم دیگر تکرار  نشود! باشد که رستگار شوم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بافتنی یکی یدونه
22 آذر 92 10:30
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
زینب
26 آذر 92 13:38
اینقدر از اون جمله اول که مال نیوتن بود رفتم تو فکر که دیگه روم نمیشه حرف بزنم... راستش بگو دوستم فکر کنم من هم خیلی بالایمنبر میرم خصوصا برای تو...شرمنده از این به بعد جمله نیوتن رو یادآوریم کن